torsdag 19 december 2013

De tre biobiljetternas vecka och bänkpress

Under denna vecka har jag fått 3 biobiljetter
nr 1 fick jag när jag var på SISU och redovisade lärgrupperna i måndags
nr 2 fick jag av min chef i julklapp i tisdags
nr 3 fick jag av vår personalförening i en utlottning i onsdags
i dag fick jag ett erbjudande om att få två biobiljetter om jag tog en prenumeration på Amelia (3 nr för 99 kr)
TROR DET LUTAR ÅT ATT JAG KOMMER ATT GÅ PÅ BIO I FRAMTIDEN!!! :)
I går, onsdag var det dags för PT tid och jag ville testa max på bänkpress. Tyvärr kunde jag inte fokusera ordentligt så jag klarade 45 kg med ett bra lyft, men klarade mer men blev ofokuserad så lyftet blev inte bra.
Att vara fokuserad på det man håller på med är oerhört viktigt för resultatet, vad man än gör.
Det blir inte bra när tankarna är någon annanstans.
Det var till om med så min PT reagerade och undrade vad jag i all sin dag höll på med.
Men det känns bra ändå. Kommer att göra om det och då ska jag minsann vara fokuserad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar