fredag 25 oktober 2013

Gyllene ögonblick

I omklädningsrummet efter träniningen kommer det fram en kvinna som ofta tränar samtidigt med mig. Och så säger hon:

"Nu måste jag först fråga vad du heter, vi pratar ju ofta med varandra men jag vet ju inte ditt namn"
Vi presenterar oss för varandra.
sen säger hon:
"Och så måste jag ju säga att när jag satt i soffan och vilade lite och såg dig träna och såg dig bakifrån, så såg jag; Du har ju gått ner massor"

Det kändes riktigt bra kan jag ju säga. Hon frågade mig hur jag gick till väga och jag förklarade att jag inte går på någon typ av diet utan äter allting men med motta och i vettiga mängder utifrån det jag tränar.

"Mycket sunt" säger hon. "Grattis"

Jag tackade och kände mig upprymd och glad. :)

Nu kan jag ha helg :)


Önskar er alla goa gyllene ögonblick i era liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar